Alla inlägg under juli 2011

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 22 juli 2011 15:32


Jag har inga pengar på mobilen.

Vill ni något så får ni ringa. :)


Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 17 juli 2011 17:00


Hade en underbar kväll/natt med tjejerna igår.

Och den slutade med att jag smög in till Henke klockan fem på morgonen.

Är så glad att han är hemma nu. <3


Dags att titta på en film eller någonting.

Är lite smått bakfull och rastlös idag. xD

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 16 juli 2011 12:34


Wohoo!

Idag blir det vin med tjejerna OCH Henke kommer hem.

Det blir fan inte bättre än så. 

<3

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 15 juli 2011 16:46


Har en grym fredagkväll planerad.

Jag ska städa och tvätta. xD


Kommer bli en bra dag imorgon iallafall. 

Min finaste kommer äntligen hem från Italien. :D

Även fast det blir väldigt sent. 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 14 juli 2011 20:26


Åh yey! Bara 2 dagar kvar. <3

Och nu är det dags för en öl eller två tror jag. 


Känns som allt blir fel oavsett hur jag gör ibland.

Men men.. Nu får det vara som det är. 

Jag orkar inte längre.

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 5 juli 2011 17:12


Vill att min babe ska komma hem nu. 

Börjar känna mig lite ensam. :(


Nåja, bara 11 dagar kvar. 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 4 juli 2011 18:54


"Truth is, everybody is going to hurt you;

you just gonna find the ones worth suffering for."

- Bob Marley


Och det citatet tror jag sammanfattar hela mitt liv just nu.

<3


Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 3 juli 2011 17:02


Miiiih. 

Saknar så mycket. 

2 veckor är lång tid.


Vissa saker kommer aldrig att förändras.

Och det är antagligen bäst så.

Jag orkar inte bry mig längre.

Jag tänker fortsätta vara lycklig.

Ovido - Quiz & Flashcards