Alla inlägg under mars 2012

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 8 mars 2012 14:18


Håller på att städa huset och kom på mig själv med att sjunga den här låten.

Tänkte att jag ska dela med mig av den till er som inte hört den än.

Så den kan fastna i era huvuden också. ;D



Lyckades äntligen fixa med mitt bank ID igår så att jag är skriven här nu.

Så sen blir det en promenad ner till mamma och pappa för att hämta hyreskontrakt. :)



Vad roliga ni var då.

Över 30 besökare och ingen som har något att prata om? xD


Nåja.. Jag håller på att göra pizza med 3 sorters ost som jag INTE tänker äta av.

Råkade titta ner och se min dubbelhaka spegla sig i telefonen igen. Pust.

Men älsklingen blir nog glad när han får äta allt själv ändå. :P


Väldigt mycket viktbloggar nu. 

Det får mig att undra hur många bloggar som blir övergivna när folk ger upp. xD


Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 5 mars 2012 16:11


Det är väldigt trevligt att se att människor fortfarande besöker min blogg.

Även fast jag inte har skrivit något på väldigt länge. :) 


Jag skulle gärna vilja börja blogga på heltid igen. 

Problemet är att jag inte kan komma på någonting vettigt att skriva om.

Så.. Istället för att bara titta in här då och då kan ni få hitta på topics åt mig. 

3.. 2.. 1.. KÖR!




Ovido - Quiz & Flashcards