Alla inlägg under juni 2011

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 27 juni 2011 19:04


Har varit en trevlig och mysig dag. ^^


Var och tog en promenad i gamla stan.

Sen tog vi djurgårdsfärjan över och gick på Aquaria. 

Kan stolt säga att jag och Cliff har hittat Nemo! :D


Sen åkte vi tillbaka och handlade lite kläder och gick och åt.

Nu blir det nog bara att slappa framför TV:n i ett par timmar. :)


        

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 27 juni 2011 00:37


Har haft en trevligt midsommar i Vallentuna. 

Och bara en allmänt underbar helg. ;D

Jag är väldigt, väldigt glad.


Imorgon ska vi väl in en sväng till gamla stan också.

Njuta av sommaren i Stockholm när den är som bäst. ^^


Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 23 juni 2011 12:36


YEY! Nu blev jag glad. ;D

Känns skönt att veta hur mycket jag betyder.

<3


Dags att dra på systemet och handla lite tills imorgon.

Kommer nog att bli en mycket rolig midsommar. 

Fast jag vet inte hur mycket minne vi kommer ha kvar. :P

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 22 juni 2011 12:27


Sådär.. Nu kan jag skriva. 


Kryssningen var rolig. Hade jättemysigt och träffade lite nytt folk. :)

Slösade naturligtvis alldeles för mycket pengar på alkohol. xD


Och igår var vi på Gröna Lund och tittade på Flogging Molly.

Det var naturligtvis riktigt, riktigt grymt! :D

Åkte en massa attraktioner också såklart.

Synd bara att Insane hade stängt precis när Cliff ville åka. :P


Nu ser vi fram emot midsommar i Vallentuna. 

Dricka öl och bada bubbelpool. ;D


Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 19 juni 2011 12:13


Wohoo! Snart dags att åka på kryssningen. :D


Det var en mysigt dag igår också. 

Blev lite shopping och öl innan bion. 

Filmen var helt awesome. :D

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 18 juni 2011 11:11


Aaah. Är fortfarande svullen och mätt sen igår. :P

Var med Cliff och Sess på MBQ och åt buffé.

Var ändå mycket trevligt. ;D


Nu ska vi väl ta oss in till Täby och titta på kläder, gå på bio och ta en öl. :)

Börja träna ölhävning inför imorgon. :P

Det kommer att bli awesome.

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 17 juni 2011 15:38


Snart dags att åka in till stan med Sess för att möta Cliff.

Sen ska vi gå och ta en öl och äta lite middag. :)


Köpte en ny tröja idag också.


Trevlig kväll/natt igår. Först Tommys och sen hem till Henke. :D




Varför? För att jag kan. ;)

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 16 juni 2011 17:01


Jag tvättade idag så jag bestämde mig för att få en belöning.

Jag och Sess gick och köpte nya fina skor, tog en öl och solade. 

Sen blir det väl en öl till på Tommys. ^^


Imorgon blir det först tvätten kl 07:00. *suck*

Sen ska jag in till stan och möta Cliff och ta en vända på systemet. :)

Behöver nog inte köpa så mycket med tanke på kryssningen. xD


Måste reservera biljetter till bio på lördag också.

Får nog lov att göra det imorgon annars måste jag hämta dom så tidigt. 

X-Men: First class. <3


Ovido - Quiz & Flashcards