Alla inlägg under juni 2011

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 15 juni 2011 14:42


Dags att gå och sola med Sess.

Måste få lite mer färg. :)


Har köpt nya kläder också.

Vääääldigt skönt.


Och på fredag får jag besök. ;D

Kommer att bli en rolig helg.


 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 9 juni 2011 15:55


Kryssning beställd tills den 19/6! 

Stockholm-Mariehamn med Cinderella.

Kommer att bli väldigt roligt. :D


Och den 21/6 är det Flogging Molly på Gröna Lund. 

Tror nog att jag skaffar ett åkband då också. :P

Massor att se fram emot. ^^

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 7 juni 2011 23:16


Jag vet att jag inte skriver så mycket numera men jag har varit lite upptagen.

Har haft ett par jättemysiga dagar iallafall. 

Varit på bio, grillat och lite annat. :D


Ser fram emot Flogging Molly på Gröna Lund.

Och sen blir det väl en kryssning också. :)


Ovido - Quiz & Flashcards