Alla inlägg under maj 2011


Jag är världens gladaste lilla tjej just nu! 

Allting känns helt fantastiskt. ^^

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 25 maj 2011 23:54


 


Och lite smått förälskad kanske. :)

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 25 maj 2011 14:23


 Hade en jättetrevlig kväll med Henke och Malin igår.

Åt middag och tittade på TV. :)


Och imorgon kommer Ryan. ^^


Nu har en av böckerna kommit!

Jag är sååå lycklig. :D


 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 22 maj 2011 17:42


Det har varit en lååång helg.

Tack pojkar och flickor.

Det var mycket trevligt. :)



Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 20 maj 2011 15:49


Solat med Sessan.

Nu ska det drickas vin. ;D  


 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 19 maj 2011 20:23


Beställda. <3


       

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 19 maj 2011 17:56


Jag är trött och har ont i magen.

Men jag vill ändå gå och simma.

Får väl se om jag orkar. xD


Ska grilla lite middag. 

Nam nam.


JAG VILL HA NU!

Det är ett helvete att behöva vänta. xD


Såja.. Sovrummet fixat. 

Min säng är helt underbar. :D

Och vardagsrummet håller på att bli riktigt snyggt också med alla nya prylar.


Får ta och simma imorgon istället.

Kanske solar då också. :)


Längtar så mycket just nu.

Kommer att bli en grym sommar.

Vill att tiden ska gå fortare.

<3

Ovido - Quiz & Flashcards