Alla inlägg under maj 2011

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 15 maj 2011 15:08


Älskade lillasysters födelsedag idag.

Vi har varit på simhallen med hela familjen.

Fixade iallafall 30 längder idag. :P


Nu ska jag åka och handla och sen kommer Sess ner. 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 14 maj 2011 12:21


Vill gå och simma nu men har inga kontanter. :P

Får väl se hur det blir. 

Elisa fyller år imorgon så vi får väl se om Liten vill gå då. :)


Borde sola också innan vi åker till Frankrike.

Tittade på bilder från när jag var 15 och DÅ var jag brun.

Tror kanske att jag inte har varit det sen dess. :P


Do you love?


When you open your eyes

When you gaze at the sky

When you look to the stars

As they shut down the night

You feel this story ain't over


Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 13 maj 2011 20:03


Det blev 50 längder idag.

Är mycket stolt över mig själv.


Hm.. Funderar på att ta en öl.

Jag får ju inte bli allt för nyttig. :P


 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 13 maj 2011 13:40


Fredag den 13:e! 

Ska gå och simma med lillasyster.

Sen blir det väl skräckfilm ikväll. ;D


Jisses.. Jag gör verkligen vadsomhelst.

Har inte räknat ut om det är bra eller dåligt än.


Saknar. <3

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 12 maj 2011 18:56


Stolt över mig själv.

Gick och simmade 40 längder igår. 

Och imorgon ska det blir 50. :)


Får så fina flashbacks hela tiden. ;)


Nu är det inte så lång tid kvar innan vi åker.

Kommer bli så underbart. ;D


 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 10 maj 2011 22:16


Känner mig lite tom just nu även fast jag mår bra.

Antar att det är normalt.

Jag tänker fortsätta iallafall. 


Imorgon ska jag gå och simma och kanske sola lite solarium.

Jag har redan börjat gå på diet så nu behöver jag lite träning.

Håller jag det här så ska jag köpa en helt ny garderob innan vi åker utomlands.


Hoppas jag inte förlorar min motivation bara. :)


<3



Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 9 maj 2011 16:01


Jag har sååå ont i huvudet. 

Men det blir väl värt det.

Hoppas jag.


Jag är väldigt lycklig men känner mig lite ledsen.

Verkar som om allting kommer bli bra ändå till slut.

Bara jag ordnar allting för mig själv först.

Det vill jag. Det SKA jag.





Lägg av nu.

Du skämmer bara ut dig själv.



Ovido - Quiz & Flashcards