Alla inlägg under januari 2014

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 30 januari 2014 20:17

Jag tror att jag hoppar över att köpa rakhyvlar på jysk nästa gång. Vilket jobb. Men nu får jag krypa ner i en renbäddad säng med sidenlakan och läsa min favoritbok så det var värt det. :) 


Pluss att lägenheten är städad och tvätten är gjord. Så nu är det bara middagen kvar. Men det är det min älskling som fixar. Omnom. ;)

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 29 januari 2014 14:08

Jag fick en ny läkare här nere på vårdcentralen som är jättesnäll. Men jag förstår inte riktigt hur han tänker när han skickar mina provsvar. Jag förstår ingenting av det. Så nu får jag vänta på telefontiden istället. xD 


Men det positiva är att mina nya böcker borde komma idag. Woho! :D

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 27 januari 2014 17:58

Så.. Nu har jag gjort mig av med alla människor som gör mig illa. Jag behöver inte mytomaner, idioter, eller naiva människor i mitt liv. Och det känns redan mycket bättre. 


Nu blir det god mat och mys med min älskling. <3 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 24 januari 2014 11:04

         

Verkar som om det blir en helg i sängen för både mig och Martin. Vi har feber. Fast det kunde vara värre. Det kunde varit vinterkräksjukan.


Och vi fick en väldigt trevlig dag igår iallafall. :) Vi åt ute och gick på den enorma marknaden här i Örebro. Så nu har vi 10 nya filmer och lite goda korvar. Och en massa nya kryddor. Så gick vi och tog en varsin öl på O'learys imnan vi gick på bio och såg Hundraåringen.


Plus att jag fick beställa hem mina favoritböcker. :D 

Nu ska jag krypa ner under täcket och inte komma fram resten av dagen.



Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 22 januari 2014 21:11

 

Jag har nu gått ner 4 kg sen den 8 Januari så jag förtjänar att fuska lite. ;) Det blev en tur till stan med älsklingen och mat på pizza planeten. Och nu blir det myskväll med lite varm & kall och smultronvin. <3 


Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 20 januari 2014 10:31

       

Har haft en väldigt mysig helg. Nu är det dags för lite vila och sen ska älskling laga kycklinggryta till oss. :) 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 19 januari 2014 08:14

Det roligaste med små flickor är att det uppenbarligen inte spelar någon större roll om hårspännet sitter snyggt eller inte. Bara det sitter någonstans i håret. :P Nu är det iallafall dags att åka pulka och leka i lekparken med Ellinore. Det kommer bli riktigt mysigt. :)

 

Dags att byta nummer igen också märkte jag. Jag blir så trött.

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 17 januari 2014 15:55

Lilla busungen är hemma och är i full gång med matlagningen. ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards