Alla inlägg under mars 2011

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 31 mars 2011 18:41


Är fortfarande trött och har ont i huvudet.

Men det känns iallafall som om jag är på bättringsvägen.


Bra det. Imorgon måste jag verkligen fixa ett par saker. 

Bland annat måste jag verkligen på banken. 


Kom hit nu. Har ens sak åt dig. :) <3



 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 30 mars 2011 18:11


Känner mig en aning bättre idag.

Hoppas jag är helt och hållet frisk tills i helgen.


Jag är beroende av dagdrömmar. Kan inte sluta. xD


Nå.. Jag kan inte glömma. 

Kanske hade kunnat göra det om jag mådde dåligt över det.

Men nu mår jag bra och är lycklig.

Så antingen får jag lära mig leva med det eller kämpa för det.

Har inte listat ut vilket av dom alternativen det blir än.


Tsk tsk.. Vissa är patetiska.

Som om jag någonsin skulle svika någon jag avgudar så mycket.

Någon jag skulle göra precis vadsomhelst för.

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 29 mars 2011 23:08


Får trevliga flashbacks hela tiden.

Vet att jag borde låta bli att tänka på det.

Men det är svårt när det känns pirrigt i hela kroppen.

Ska sluta imorgon. Juste. xD


 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 29 mars 2011 19:42


Hatar att vara sjuk. 

Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon.


Har dessutom slutat oroa mig för onödiga saker. 

Är säker på att jag kommer få som jag vill och bli lycklig till slut. :)


Nu är frågan.. Vad vill jag? 


Saknar dig. <3

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 28 mars 2011 15:52


Trött idag. Och lite illamående.

Var trevligt på jobbet igår dock.



Jag skulle aldrig svika ditt förtroende.

Du är bäst. :)








Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 27 mars 2011 19:47


Ska till jobbet ikväll. Känns bra.


Haft en underbar helg. 

Var på Anchor och kollade på live-band i fredags.

Och igår var vi hemma och grillade lite och drack öl.

Vi får göra om det snart. :)

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 24 mars 2011 22:27


Kludd och folköl. xD


 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 24 mars 2011 00:39


Känner mig lite kreativ nu.

Undrar om jag ska dra nytta av det eller gå och lägga mig. :P


Har dessutom nyss färgat håret och det är så skönt.


Längtar efter dig. <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards