Alla inlägg under mars 2011

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 16 mars 2011 15:42

Underbara drömmar inatt. 

Börjar nog bli rätt desperat. xD

Dessutom längtar jag tills helgen. 


Jag skulle göra vadsomhelst. 

Och känns som om jag kommer få bevisa det snart. 


<3

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 15 mars 2011 15:33


Blä. Jag mår ganska bra, är frisk och har någorlunda ordning på mitt liv.

Och samtidigt så är det något som saknas. 

Och jag kan inte förtränga det. Jag kan inte glömma.  

..och tydligen kan jag inte lära mig leva med det heller.

Det är som en sjukdom. Och det finns inget botemedel. 

Jag får vänta och hoppas att det försvinner av sig självt. 

Je t'aime. 


Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 14 mars 2011 18:00

Fick jobb på Pub Anchor! Så lycklig. Första passet 22-03 på söndag. ;D


Jag saknar dig extremt mycket. Önskar bara att jag kunde säga det rakt ut.

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 14 mars 2011 09:22

Arbetsintervju på Pub Anchor idag. Det är verkligen drömjobbet på en av dom största hårdrocksklubbarna i Stockholm. Kan lugnt säga att jag är nervös. 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 12 mars 2011 01:37

Sic gorgiamus allos subjectatos nunc.

Min nya tatuering. 


Åh.. Helvete vad jag saknar dig ibland.

Mest för att du förstår mig bättre än någon annan.

Forever and ever, babe. 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 11 mars 2011 13:10

Yyyl! Skulle varit uppe 06.30 och gått till simhallen. Och jag vaknade för en timme sen. Nu kommer jag omges av feta gamla tanter och skrikande ungar. Fan.


Funderar på att ta en tid i bastun ikväll. Har tur eftersom det finns en tillgänglig för alla i bostadsområdet. Kanske köpa lite vin också. Mysa för mig själv. 


Hm.. Ska skaffa lite nya böcker också. Alla mina är sönderlästa vid det här laget.

Och då har jag ändå över 100 stycken hemma. Får vänta på pengar. Och dessutom ska jag hålla mitt löfte till Saftan och köpa hans bok först av alla. 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 10 mars 2011 18:48

Har blivit lite för mycket för mig att klara av i känsloväg på senaste tiden.

Visste inte att man kunde känna hat, avsky, kärlek, äckel och desperation samtidigt.

Vet inte ens om jag vill att det ska gå över eftersom hat och hämdlystnad alltid motiverat mig till att göra de saker jag vill göra. Som att gå ner i vikt.

Har redan gått ner 7 kg och jag vill inte att det ska sluta.

Bättre att känna mycket än ingenting alls antar jag?

Ovido - Quiz & Flashcards