Alla inlägg under mars 2011

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 23 mars 2011 15:35


Är på OTROLIGT gott humör. 

Trots det faktum att jag var tvungen att överföra ALLA mina pengar till mamma. :P


Ser fram emot fredagen som fan. 

Tydligen ska det bli galet. 

Nu vet jag inte vad "galet" betyder men det visar sig nog. xD


Nu ska jag hitta min bankdosa och jävlas lite mer med Nordea.

Stoppade den i fickan igår och nu kan jag inte hitta den igen.

Nåja. Den ligger väl någonstans i Elisas otroligt stökiga rum.


<3

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 22 mars 2011 16:41


Har lite att se fram emot nu. (:


Pratade med min chef och ska jobba lite denna vecka.

Har bara bestämt söndag men det blir antagligen mer.


På fredag och lördag ska jag vara i farsta.

Ska festa med min kusin och lite annat trevligt folk. ;D



Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 21 mars 2011 17:29


Jag älskar mitt jobb! 

Ville knappt gå därifrån när mitt pass var slut.


Undrar hur det blir med allt det här?

Borde jag se fram emot det eller skita i det?


<3

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 20 mars 2011 17:09


Första jobbpasset idag då.

Enda nackdelen är att första tåget hem går 05:14.

Önska mig lycka till.


Fick lite glada nyheter idag också. 

Jag hoppas att jag har någonting att se fram emot nu. :)


Jag tycker inte om hemligheter och överraskningar.

Jag håller på att spricka av nyfikenhet. TELL ME!

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 19 mars 2011 13:53


Bakfull idag. Kanske borde ta ett glas vin för att fixa till det. xD

Sen fick jag ju inget promenadsällskap igår heller. Så jag gick inte. 

Får göra det idag istället. Känns som det behövs. 


Du. <3

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 18 mars 2011 18:30


Vin, god mat och antagligen en mysig promenad med Halima senare.

Kan nog bli en riktigt bra fredag.

Om jag kan sluta dagdrömma om idiotiska saker som aldrig kommer hända. 


Den bästa. <3

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 17 mars 2011 15:47


Det finns gamla minnen som värmer och gör mig lycklig.

Det driver bort kylan och hatet och det är skönt. 


Jag är lika hopplöst förälskad nu som då. 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 17 mars 2011 00:44


Vill ha ett Star Wars maraton igen.

Kom ihåg att det var så mysigt förra gången.

Fast inte ensam..


Så nu är frågan.. Vem vill?

Ovido - Quiz & Flashcards