Direktlänk till inlägg 30 januari 2016

Vissa dagar är bättre än andra.

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 30 januari 2016 19:32

Trots att vi alla är lite förkylda bestämde vi oss för att klä på oss varma kläder och åka in på sista marknadsdagen idag. Såhär i efterhand är jag glad att vi gjorde det. Hela familjen har haft en toppendag. Det tog mig ungefär 5 minuter på marknaden innan jag bestämde mig för att det här blir min fuskdag den här månaden. Så vi köpte hem lite munkar, godisremmar, och baconchips. Martin köpte också en ny plånbok och jag fick lite nytt te till min samling. När vi var klara på marknaden gick vi och åt lunch på McDonalds för Ellinores skull innan vi åkte hem. Så hon är överlycklig. 


Nu ligger jag i sängen och smuttar på te med lakrits och viol smak och tänker fortsätta läsa min bok.. Livet är underbart. ^^ 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 22 februari 2016 21:03

Trots att vi båda två är febriga här hemma var vi tvugna att åka in och handla idag. Men helt hemskt är det inte för nu har vi fullt med god mat och dryck i kylskåpet och vi orkade även gå in på Clas Ohlson och köpa lite småprylar till köket. Och det...

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 21 februari 2016 20:55


Ibland blir jag allvarligt orolig för mänskligheten.. Det räcker tydligen inte med att sitta fastklistrade vid telefoner dygnet runt, ha på sig sprakdräkter för vuxna (one piece), och ha foppatofflor ute bland folk.. Nästan ingen läser längre. Ingen ...

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 17 februari 2016 16:35

Nästan allting är färdigt för den här månaden. Alla möten är avklarade, all papper är inskickade, och all prover är tagna. Jag har även storstädat, tvättat, och rensat köksskåpen idag. Nu har jag bara ett par telefonsamtal att ringa och så måste vi s...

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 14 februari 2016 17:33

Jag är inte mycket för att fira alla hjärtans dag. Jag har alltid ansett att man kan visa varandra att man älskar varandra alla dagar på året. Men med tanke på att dom uppmuntrar till det i skolan och vi fick ett otroligt sött alla hjärtans dag kort ...

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 10 februari 2016 13:40

Det tog Ellinore 3 minuter efter hon kommit hem från skolan att komma springandes till mig. Hon hade bitit ihop käkarna för hårt och tappat en till tand tack vare det. Jag antar att våran lilla sötnos blev lite chockad av blodet och hon trodde att ho...

Ovido - Quiz & Flashcards