Alla inlägg under februari 2014

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 26 februari 2014 19:16

Nu är lilla busungen hemma igen och det ger mig lite energi och gör oss glada i allmänhet. I helgen har vi en massa roliga saker planerade och jag hoppas på vårväder. Det kommer bli en bra vecka iallafall. ^^ 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 22 februari 2014 17:59

Jag misstänker att bubbelbad kan vara det mysigaste som finns när man inte känner sig riktigt på topp. Och min vikt fortsätter neråt trots att vi hade en fuskdag där jag stoppade i mig allt jag kom åt. :D


Nu är det dags att ordna med lite middag och kanske skippa OS ett tag och titta på The Simpsons istället. Jag är ändå bara intresserad av hockeyn imorgon.


Livet är underbart. <3

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 18 februari 2014 13:37

 

Ungefär vad jag känner när min man tittar på sport. ;P


Usch och fy för rethosta. Tack och lov att jag inte har rökt på över 1 månad. Nu är lägenheten skinande ren igen efter helgen iallafall. Jag står verkligen inte ut med att ha det stökigt hemma. Jag undrar vad som har hänt med mig sen tonåren när jag var riktigt slarvig och inte brydde mig ett dugg om det. :P Dags att ta en liten promenad och handla med älsklingen nu. Sen blir det nog förkylningsmys i soffan resten av dagen om jag får bestämma. ;) 



Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 17 februari 2014 09:03

Ställde mig på vågen idag. Jag har nu gått ner 7.1 kg. Bara 17 kg kvar nu då. ;) 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 11 februari 2014 21:21

...För modern teknologi som gör att man kan spela in på telefonen. ;)


Har fått lite saker gjorda idag iallafall. Tingsrätten, polisen och sen gick vi och handlade på ICA. Så nu ska vi äta kycklinggryta och ha en filmkväll. Imorgon blir det ett möte till och sen är jag färdig den här veckan. :) 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 8 februari 2014 22:22

Läste ut min nya bok inatt och nu är jag inte riktigt säker på vad jag ska göra. Alltid ett problem när boken har varit riktigt bra. ;P Jag tror att jag ska läsa om "Under the Dome". Men innan dess ska jag gå och kramas med min man. Och kanske titta på en film. <3

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 6 februari 2014 19:57

Usch för dessa fruktansvärda magsmärtor varje månad. Kan knappt röra mig alls. Men det gör inte så mycket. Ska nog tappa upp ett varmt bad och göra en kopp te med smak av blåbärsmuffins (min nya favorit). Det blir nog bättre då. :) 


Boken jag fick av mamma är en av dom bästa jag läst på länge. Och då kan jag tillägga att jag är den typen av person som läser HELA TIDEN. Jag kan knappt lägga ifrån mig den. Helt underbar. 


Senare ikväll så blir det ett "Snuten i Hollywood" maraton med älskling. Livet känns bra. ;) 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 5 februari 2014 23:01

   

Det verkar faktiskt äntligen som om allt kommer att ordna sig. Och det känns väldigt skönt. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och förmodligen inte sova på hela natten. Presenten från min älskade mamma kom idag så det blir en massa te och sträckläsning för min del istället. Woho! ;) 


Ovido - Quiz & Flashcards