Alla inlägg under februari 2014

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 2 februari 2014 22:23

Det känns ovanligt bra att gå ner i vikt när det finns en vettig tanke bakom det. Mitt resonemang är detta: det är svårare att bli gravid med extra kilon. Och nu längtar jag otroligt mycket efter en bebis. Och så skulle det vara trevligt att väga mindre för att det skulle bli lättare med vikten man lägger på sig under graviditeten. Nu är jag 5.2 kg mindre än vad jag var i början. Så jag är rätt nöjd. Och det är bara att fortsätta. :)

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 1 februari 2014 16:03

 

Det är så tråkigt att vara sjuk och ligga i sängen när lillan är hemma. Men hon blev iallafall jätteglad för sitt nya Pippi nattlinne. :)


Nu måste jag snart försöka äta något. Men älsklingen ska göra soppa och det kommer nog gå ner ganska bra.



Ovido - Quiz & Flashcards