Alla inlägg den 11 januari 2016

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 11 januari 2016 01:32

För mig och Martin blir den här veckan den riktiga nystarten på året. Alla högtider är över och vi har fått andas i ett par dagar. I veckan så har vi massor av saker att göra och möten att gå på och som alltid så kan jag inte sova särskilt bra tills allting är ordnat. Min sista fuskdag var igår och nu är det tillbaka till vardagen för min del. Tack och lov gick jag inte upp särskilt mycket i vikt över jul och nyår så om en eller två veckor är jag tillbaka på banan igen. ^^


Det är inte mycket jag gillar med Örebro (faktum är att jag absolut avskyr den här staden och jag kommer aldrig att känna mig hemma här) men jag måste säga att jag verkligen uppskattar vården. Jag uppskattar iallafall mina läkare som alltid är snabba med svar och lösningar på mina problem. Det tog mig 40 minuter att få en ny läkartid och en receptförnyelse via mejl. :)


För alla som älskar att läsa lika mycket som jag gör har jag hittat en challenge för 2016. Enjoy.   

 



Ovido - Quiz & Flashcards