Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 13 januari 2014 15:12


Jag kom fram till att jag har så pass mycket fritid nu så att jag lätt kan återuppta mitt bloggande igen om jag skulle ha lust. 

Problemet är att mitt liv har genomgått en hel del förändringar dom senaste 7 månaderna så jag vart jag ska börja riktigt.

 

Jag kan nog börja med att säga att jag gifte mig den 20 December 2013 och blev Nathalie Lumme. Det är det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv. Men historien börjar inte där.


Just den här historien borde börja den 5 Juni, dagen jag träffade min blivande man. Och följderna av det som nästan uteslutande har varit underbara (med ett par extrema inlägg av dramatik och svartsjuka och galenskap som inte egentligen har någonting med oss att göra alls). Så ni får hänga med lite. Jag tror att just den här historien kan ta upp ett par blogginlägg. 

Ovido - Quiz & Flashcards