Alla inlägg under april 2011

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 19 april 2011 19:15


Tihi. 

Folk roar mig.

Kollade trafiken på den här bloggen.

Helt jävla strålande. xD


Har tre saker att se fram emot nu.

Kommer att ha fullt upp ett tag iallafall.


Hoppas att renoveringen blir klar snart.

Kommer bli så snyggt. :D

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 19 april 2011 14:38


Ligger på verandan och solar med Malin just nu.

Jättemycket mys. ;D


Ska gå till solariet senare idag.

Kommer säkert att bränna mig. xD

Men jag måste ha grundläggande solbränna om jag ska bli brun.


Pretty baby. <3

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 18 april 2011 18:25


YEY! Internet är tillbaka.

Tyvärr har jag inte tid att sitta så mycket.

Vi renoverar i köket och det kan ta ett tag till.


Har spenderat större delen av dagen med älskade Sess.


Nu är jag verkligen desperat. 

Illa som fan.

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 8 april 2011 15:44


Äntligen har jag fått alla SEB-papper.

Och det var fan på tiden för jag var inne på nordeakontoret.

Dom har inte kontanthantering längre i Åkersberga. 


Mhm. Dags för ett glas vin snart. ;D


Jag drömmer konstiga drömmar.

Underbara, men konstiga. xD

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 7 april 2011 23:00


NU har jag någonting att se fram emot.

Måste bara vänta ett par dagar.

Nästa helg. ;D

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 7 april 2011 13:32


AJ! Ont i huvudet.

Och brorsan har fått körtelfeber så jag är antagligen redan smittad.

Man får hoppas att jag slipper.


Har ganska mycket att se fram emot iallafall.

Fast vet inte hur jag ska klara mig fram tills dess. :P

Jag vill nu. NU!


HAHA!

 

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 6 april 2011 19:14


Nu har jag deklarerat för första gången någonsin.

Jag får tillbaka 6177 kronor i år. 

Sitter och firar med en folköl. xD


Längtar så mycket just nu. <3

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 6 april 2011 00:57


Har ÄNTLIGEN lyckats byta bank så nu ska det bli ordning här.

Måste spara lite mer pengar.

Jag har stora planer. ;D


Och det var då själva fan att jag alltid biter mig i tungan i sista sekund.

Någon gång måste jag säga någonting.

*suck*


Nu ska jag sova och drömma hemska drömmar. :)

G'natt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards