Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 1 februari 2016 19:59

Idag kom min efterlängtade nya bok så jag har mest legat i sängen och läst hela dagen. Lilla Ellinore är fortfarande sjuk och har haft ont i örat både igår och idag så hon har fått ligga i soffan, dricka saft, och titta på den lilla sjöjungfrun på Netflix. Jag hade också börjat hosta lite smått när jag gick upp idag men det verkar ha gått över redan. Tur är väl det för jag har en läkartid jag verkligen inte får missa imorgon. 


Nu på kvällen passar jag på att bland annat färga håret och lägga en ansiktsmask innan jag fortsätter läsa. Jag har skjutit upp hårfärgningen ganska länge och effekten är min blonda utväxt gör att jag ser tunnhårig ut i vissa sorters ljus. :P 


 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards