Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 14 februari 2016 17:33

Jag är inte mycket för att fira alla hjärtans dag. Jag har alltid ansett att man kan visa varandra att man älskar varandra alla dagar på året. Men med tanke på att dom uppmuntrar till det i skolan och vi fick ett otroligt sött alla hjärtans dag kort av Ellinore så har vi ändå firat litegrann här hemma. Ellinore har fått bada bubbelbad och hon har ätit säkert 15 stycken av chokladbollarna vi gjorde igår + chips. Vi funderar också på att poppa lite popcorn och titta på Modig med henne innan hon går och lägger sig. :)


Jag och Martin får nog ha vårat mys nästa helg istället. Det gör oss absolut ingenting. Min älskade man talar om för mig varenda dag hur mycket han älskar och uppskattar mig och jag får alltid massor av kärlek och värme. Men det blir nog ett besök på kinamuren och en tripp till bananamoon för att fylla ut våran filmhylla ändå. ^^


Jag är också väldigt stolt över mig själv. Jag kan nu läsa artiklar på spanska utan något större problem. Det går bättre och bättre hela tiden. :D


Så glad alla hjärtans dag på er allihopa!   



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards