Alla inlägg den 12 december 2015

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 12 december 2015 17:42

Julkänlsan man får inne i stan är verkligen på högsta nivå just nu. Det är pynt precis överallt och det enda jag önskar är att jag kunde vara hemma i Stockholm lite mer veckorna innan jul för där är det ännu mer. Jag förstår mig inte på människor som inte gillar julen. För mig är det den absolut bästa tiden på året. Jag vill ha julafton nu!

 


Jag blev ännu lyckligare när jag märkte att jag numera kan knäppa min favoritskjorta och slippa ha någonting under. Den inte bara passar mig. Den är för stor. Även om den nu sitter lite tightare efter den enorma kycklingmiddag jag och min älskling vräkte i oss idag. :P 


Slutligen vill jag tacka min mamma som stöttar mig genom alla svåra perioder i livet och alltid finns där när jag behöver henne. En bättre mamma kan ingen önska sig.   


Nu ska jag krypa ihop under täcket med min älskling och titta på julfilmer tills jag somnar.  


Ovido - Quiz & Flashcards