Alla inlägg den 22 december 2015

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 22 december 2015 17:37

Imorgon bitti åker vi äntligen till Stockholm för att fira jul med min familj. Det är någonting jag ser fram emot hela året även fast jag misstänker att jag kommer få stressa runt i Åkersberga centrum halva dagen imorgon mitt i värsta julruschen. Men det är det värt.   


Idag så plockar jag undan det sista i lägenheten för det finns inget värre än att komma hem till en stökig lägenhet och en obäddad säng. Jag försöker också begränsa min packning till en ryggsäck. Det är lättare sagt en gjort men det känns som om varje gång jag åker någonstans använder jag inte ens hälften av det jag tar med mig. :P


Nu ska jag göda styvdottern med pepparkaka och glass hade jag tänk eftersom det är jul. ^^ 



Ovido - Quiz & Flashcards