Alla inlägg den 20 december 2015

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 20 december 2015 18:45

Idag kom svärföräldrarna på besök och ordnade en liten julafton hemma hos oss, komplett med en jättetuff liten lila gran. Ellinore är fortfarande i sjunde himlen och sitter för tillfället och tittar på Modig med sina Frozendockor. Förutom paketen så fick hon en jättestor pepparkaka och godis som hon kan äta innan jul. Jag och Martin fick en jättefin ljusstake som nu står och pryder vardagsrumsbordet med tända ljus. Så åt vi pizza och fick prata lite. En riktigt bra dag för alla med andra ord.


Det är också min och Martins andra bröllopsdag idag. Pappersbröllop i år. Det finns inga ord för hur mycket jag älskar honom och jag blir fortfarande lika lycklig över att vi valde just detta datum att gifta oss på. Det finns ingenting vi inte klarar av tillsammans och han är min bästa vän och själsfrände. Så nu när lilla sötnosen gått och lagt sig för kvällen ska jag tända alla ljus i hela lägenheten och tappa upp ett bubbelbad åt oss. Det tycker jag att vi förtjänar.   


           



Ovido - Quiz & Flashcards