Alla inlägg den 14 december 2015

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 14 december 2015 17:12

Det är tur att jag älskar ägg men om jag känner mig själv rätt kommer jag inte vilja ser röken av dom på julbordet i år. Trots det så krävs det inte många timmars fasta för att jag ska känna mig fräschare och svullnaden i magen ska försvinna. Jag dricker mer än vad jag äter och en kopp svart kaffe med kanel eller en kopp grönt te är underbart den här tiden på året. Jag måste också tipsa om d-vitamintillskott. Jag hade en sådan kraftig vitaminbrist att jag fick droppar utskrivna av min läkare och jag har aldrig känt mig piggare under vinterhalvåret än vad jag gör just nu. Mitt hår är starkare och glansigare och min hy är mycket bättre än vad jag kan komma ihåg att den någonsin har varit åren jag inte spenderat en månad i solen i Frankrike. :)


Martin. <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards