Alla inlägg den 15 december 2015

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 15 december 2015 20:27

Igår gjorde jag det enorma misstaget att äta majonnäs som stått i kylen för länge trots min mans protester. Jag blev naturligtvis sjuk och fick ingen sömn på hela natten. Till mitt försvar så smakade den inte illa. Men jag har lärt mig min läxa och kommer förmodligen inte kunna äta majonnäs igen på ett bra tag. xD


Tog också det första bubbelbadet hemma på över ett år idag. Bada är någonting som hela familjen älskar och jag vet en liten flicka som kommer bli överlycklig över att kunna använda badkaret igen när hon kommer hem imorgon. ^^


Nu är det dags att tända lite rökelse, bädda ner mig i våran renbäddade säng (finns det något bättre?), och titta på någon bra julfilm.  Det är ju bara 8 dagar kvar till julafton. WOHO! 

Ovido - Quiz & Flashcards