Alla inlägg den 18 december 2015

Av Nathalie Anna Sophie Lumme - 18 december 2015 02:32

Jag är som ett barn. När jag vet att det ska hända roliga saker och när det finns saker jag måste göra så kan jag inte sova alls. Jag slutade kämpa emot den här typen av sömnlöshet för många år sen då den inte direkt stör mig. Sömntabletter gör inte saken bättre då dom får mig att sova 16 timmar men jag ändå vaknar upp tröttare än vad jag var innan jag gick och la mig. Sömntabletter hjälper enbart om jag varit manisk och vaken i 3 dagar och min hjärna behöver en paus. Och det var länge sedan jag led av den typen av mani. Nu flyter jag bara med istället och tar en varm dusch, en kopp te, och läser en bra bok tills ögonen faller igen av sig själva. 




“That was what I wanted, but I don't need it to be gone. I can love you and I can love life and bear the pain all at the same time. I think the pain might even make the rest better, the way a good setting can make a diamond look better.” - Stephen King, Needful Things

Ovido - Quiz & Flashcards